Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Maak een selectie van de producten die u wilt bekijken. U kunt hiervoor het ´topmenu´ aan de bovenzijde van de website gebruiken. Nadat u uw selectie heeft gemaakt, kunt u deze in het ´winkelmandje´ zetten en kiezen uit bestellen of verder winkelen.
Als u op de functie bestellen drukt, zult u een account moeten aanmaken of de gegevens van uw al aangemaakte account invoeren alvorens u kunt verdergaan met afrekenen. U heeft dan keuze uit 3 mogelijkheden:
Winkelmandje aanpassen: Nu kunt u het aantal verhogen/verlagen, het product uit uw winkelmandje verwijderen, maar ook heeft u de keuze om verder te winkelen of het gekozen product te bestellen.
Adres gegevens aanpassen: Hier kunt u uw gegevens aanpassen wanneer u verhuisd bent of het product op een ander adres wilt laten afleveren.
Naar betalen: U kunt hier kiezen uit de volgende 5 betaalmogelijkheden:
– iDEAL: Betalen met iDEAL is veilig, snel en gemakkelijk. Hier zijn geen extra verzendkosten aan verbonden op het moment dat uw bestelling meer dan € 50,- bedraagt.
– PayPal/Creditcard: PayPal is dé veilige manier om online te betalen zonder uw gegevens te delen. Koppel uw bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken. Als u met PayPal betaalt, blijven uw gegevens altijd privé. Naast uw gegevens beschermt PayPal ook uw aankopen! Dus als u niet ontvangt wat u besteld heeft, kunt u het aankoopbedrag terugkrijgen. Indien u geen Paypal account heeft kunt u via Paypal makkelijk en direct met creditcard betalen.
– MisterCash: Mistercash is het betaalsysteem voor onze klanten uit Belgie en is in 1979 ontwikkeld door een samenwerking tussen drie financiële instanties, de ASLK, BBL en de Kredietbank. Het is te vergelijken met het iDEAL betaalsysteem in Nederland.
– Vooruit betalen: Betaal vooraf uw bestelling, na ontvangst van uw betaling verzenden we uw bestelling. *Hier zijn geen extra verzendkosten aan verbonden op het moment dat uw bestelling meer dan € 50,- bedraagt. (*Met uitzondering van bestellingen uit het buitenland)
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch per e-mail een orderbevestiging met een overzicht van de bestelde artikelen. Ook kunt u de order op de site terugvinden bij ‘Orderstatus’. Zodra de betaling heeft plaatsgevonden ontvangt u van ons een e-mail wanneer dat heeft plaatsgevonden en zal de bestelling worden verwerkt.
Wat is de status van mijn bestelling?
Tijdens het bestelproces kunt u altijd producten verwijderen of toevoegen. Is de order geplaatst, dan kunt u geen wijzigingen meer doorvoeren. Indien de order is geplaatst en u ontdekt dat u niet het juiste product heeft besteld kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer 0493-820200 zodat we handmatig de bestelling kunnen aanpassen.
Retourneren en ruilen bestelde artikelen?
U heeft een zichttermijn van 7 dagen, ingaande de dag na ontvangst van de door u bestelde artikel(en), met uitzondering van speciaal bestelde producten zoals een fiets of scooter. Tijdens de zichttermijn heeft u een herroepingsrecht, waarbij u de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting de ontvangen artikelen te retourneren. U kunt het artikel zonder opgave van een reden retourneren/verzenden naar ons adres:Stationsstraat 82 5751 HH Deurne. De link die meegezonden wordt met het track en trace nummer kunt u gebruiken om de artikelen retour te zenden.De retour verzendkosten zijn wel lager dan bij PostNL bij ons betaalt u slechts € 5,00. Bij een retourzending dient u de factuur mee te zenden. Na ontvangst van de retourzending zal het bedrag van de door u geretourneerde artikelen(exclusief verzendkosten) binnen 14 werkdagen terug worden gestort op het rekeningnummer waar de artikelen ook mee betaald zijn.
Tijdens de zichttermijn dient u zorgvuldig om te gaan met de artikelen. Indien u van uw herroepingrecht gebruikmaakt kunt u het bestelde met alle geleverde toebehoren in de originele verpakking aan ons retourneren zoals hierboven omschreven.
Verschillen in aankoopbedrag tussen het teruggestuurde en opnieuw bestelde artikel zullen worden teruggestort of worden verrekend.
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat u na aankoop een materiaal of productiefout ontdekt. Wij raden u dan ook aan de geleverde artikelen onmiddellijk na ontvangst te inspecteren en indien nodig zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via telefoonnummer 0493-820200 of via e-mail adres.
Klachtenprocedure?
Helaas kan het voorkomen dat u niet 100% tevreden bent over een artikel of dienst. Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoonnummer: 0493-820200 of via e-mail: info@emc-deurne.nl en zo snel mogelijk(uiterlijk binnen 2 werkdagen)zullen wij op uw klacht reageren.
Hoe en wanneer worden mijn bestellingen verzonden?
De door u bestelde artikelen worden door PostNL pakketdienst bij ons opgehaald en indien de bestelling is geplaatst en betaald voor 17.00 uur ontvangt u uw bestelling normaal gesproken binnen 2 werkdagen.
Indien u niet thuis bent zal de pakketdienst het pakketje nogmaals de volgende dag aanbieden.
Als u dan wederom niet thuis bent ontvangt u van PostNL een bericht dat u het pakketje kunt ophalen bij een servicepunt bij u in de buurt.
Wat zijn de totale bezorgkosten?
Bij factuurbedragen boven de € 50,- is de levering gratis. Voor elke bestelling onder de € 50,- brengen wij € 5,00 verzendkosten in rekening. (Voor onze klanten uit België € 10,00) Indien u 1 of meerdere artikelen retourneert, ontvangt u het bedrag van de teruggestuurde artikelen op het rekeningnummer waar u mee betaald heeft binnen 30 werkdagen terug.
Bij overige vragen die niet in het bestelproces vermeld staan kunt u altijd contact met ons opnemen.